מיתוג עסקים

אז אחרי שסיימנו עם עיצוב הלוגו, אפשר לפנות לשאר המוצרים הגרפיים של העסק, אם זה ניירת משרדית, כרטיס ביקור, אתר, דף נחיתה, שקיות לעסק, מצגות עסקיות, שלטים ועוד :) 

מהו מיתוג

מיתוג איכותי משפיע באופן חיובי על החברה ועל קהל היעד. בעזרת מיתוג נכון, יוצרים אמינות, ערכיות והכי חשוב למה לקנות דווקא אצלכם.

 

יצירת תדמית חיצונית

אנחנו כקהל מושפעים מתדמית חיצונית של כל דבר שאנחנו רואים במהלך היום. ממבט חטוף אחד מגבשים דעה תוך דקות ספורות. מותג שנראה טוב מבחינה חזותית, "מדבר" אלינו ומשדר לנו את מה שהוא רוצה ויגרום לנו להחליט אם לרכוש, אפילו רק ממבט על הלוגו והאווירה שמשודרת לנו בשניות בודדות.

 

אמון וביטחון

מותג זה שם שעומד מאחורי המוצר והשירות שלו, ולנו הקהל קל להאמין שהמותג מעוניין לשמור על שמו הטוב. ולכן, מותג שנראה טוב, נותן תחושת ביטחון שהוא "יודע מה הוא עושה", ואז הלקוח  לעתים יבחר לשלם הרבה יותר על אותו מוצר – ולו רק כדי לקבל את תחושת הביטחון הנלווית לרכישה ממותג מסוים.

 

הבטחה מותגית

מיתוג נכון יודע מה כואב לקהל שלו, מה הבעיות שלו והכי חשוב, יודע כיצד לפתור אותן. ברגע שהמותג נבנה סביב הפתרון לאינטרס הקהל המיועד, הוא אוטומטית ממצב את עצמו גבוה מעל המתחרים שלו, מכיוון שברור שלקוח יעדיף לרכוש מוצר שמציע לו הבטחה רלוונטית לפתרון הבעיה עמה מתמודד.

 

זכירות

קל לנו כקהל לזכור מותג בעל שם קליט ולוגו מנצח, מאשר עסק ללא זהות. כאשר המותג זכיר יותר, ללקוח יהיה קל יותר לפנות אליו ולרכוש ממנו, והכי חשוב לספר עליו לאחרים.

 

פוסטים צבעוניים ובחשיבה קדימה 

הגיוון בפוסטים חשוב מכיון שכמו שאנו משתעממים מלעשות את אותו הדבר כל הזמן, כך גם הלקוחות משתעממים מלקרוא תכנים שחוזרים על עצמם, הגיוון יכול לגעת בקהלים שונים בנקודות זמן שונות, אם זה מכוון לחברה מסוימת או תחום עניין מסוים, קבוצות גיל שונות, אירועים וחגים מסוימים, סדנאות שיהיו מיועדות לפלח מסוים בשוק וכו'. הצורך של הלקוחות 'בא בגלים' ואנחנו צריכים להיות בסביבה שלהם עוד לפני שהם הופכים ללקוחות חמים, כך נוכל לתפוס אותם ברגע הבוער בו הם מוכנים לרכישה.

לחצו על הלוגו לחשיפת המיתוג 

מיטה טובה
הצוק
כלב רחוב
שופיפט
new-logo.jpeg
האקטון נתניה
גברת עם סלים
הירקניה